maluuu dan bestfriend :)


oh gilee guh ! malu besarr kat sekolah tdi .wootwoot !
nie la akibat cakap dop tapis .haha ,
sedap ngat duk jalan eaaa ,ckp psal A uhh ,
lngsung tidak kusedari yang dia ade kat atas blok dan dengar apa aku cakap
gileee maluu ! belari aku naek ke kelas .haha
mase balik sekolah ,dia datang kat aku dan tanye
*betol ke apa yang awak cakap tdi .
*aku pun cakap : mana ada ,gurau je tuu .merah muke aku ! aha
maluuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!


dekat sekolah saya mempunyai empat orang rakan yang agak insane .
iaitu MAYA ,YANA ,NORMAS dan IKA .geng *xoxo
maya adalah girlfriend kesayangan saye .muahh !
yana dan normas adalah GS ,haha wayarr blakee ,*muahh
ika adalah manusie pling slamber yang ak penah jmpe ,haha  *muah
diaorang adelah bestfriend saya dan tiada yang lain :) 
mereka terbaikkk ! tidak pernah mengumpat sesame sendiri dan bahagie sepanjang hari :)
ke displin bersame-same ,ke kantin bersame-same dan ke tandas pun bersame-same .
hehe :D

p/s : terengganu mix kl :D tak faham sudah dan diam ! haha




rajinya dia membaca :D thnxs love ♥