bakpe ha ??


ohmygod :) bakpe mu muncul balik ye F ?
bencinye bencinye ! fuckoff !
kenape mu tulis status mu mcm tu ? knape knape ?
ish .orang name F nie mmg suka sngt buat aku nangis ,kan kan ?
sakitnye hati aku .supoh pon !! dhla wat aku mcmnie :(
tak kesian ke ? :'(  baru gembira sekejap ,lepas tu kau datang balik !
bla la weyy ! bla bla bla !
tapii ??????????? aku sayang mu :'( mane boleh mu bla je :'(
takboleh takboleh ! jangan pergi k ?
*nde aku ngarut ea? hahaha


saya nak peluk,cium,gigit,tumbuk,teranjang awak F!
boleh kan kan ? hmm :(
rndunye kita dekat awak !
kite kuku pnjang awk marahmarah ,comelnye muke awak marah ,kite suke :')
tapi sekarang xde dah ,mungkin smpai bila2 kite xdpat tgk muke awk mcm tu lg :'(
kwan2 suke usik kite dgn awk ,sdih kite tau tak ? :'(
rndu suare pg awk,nyanyi lagu dadali untk kite dan ciuman pg awk !
rndu tu semua :) tapelaa F ,kite mmg tidak serasi :)

: 2month 3 weeks 1day 

k BYEBYE ,enough :) hug and kisses :*

rajinya dia membaca :D thnxs love ♥