hotstuff ? pale bapok mu ! =.=


nah mu babi ! middle finger for you .haha !
ya ya ya ! maki hamun gue ya ? lu pikir gua pikirin semua itu ?
sorry baby anjing ,wa takdaa kesah ,stakat muke luu .wa boleh tapauu maa !
lepas tu ,kau maki2 aku,hebat lah tu konon ? haha memalukan kaum hawa boleh mu nim ,
kesiann .pfftt ~ ttbe naek angin .kurang doh mu nim ,perasan sorang plok tuu ! ishh kesian² .
hahaha ape kau cakap ? aku comel gile babi .ohh ofcourse ! comel dari mu ntan ! ahaaha
stakat muke mu tu ,ish.busuklahh aku tgk ,bbir juehh gtu ,so suck ! hahahhahaa
har har har .be matured please demon ,don't be a childish :')
go to ' new york skin solution ' and scrub your face first :p
hihi kesian dech lol ,so so childish :p

p/s : moral of this story : mulot jage ,kite kan perempuan ,kan kan fyra kan ? hihi

rajinya dia membaca :D thnxs love ♥