cubaan

assalamualaikum :)
kelmarin adalah mimpi buruk untuk aku .hari ini juga adalah mimpi buruk untuk aku.
sampai bila ye nak macam ni? tapi aku terima dengan redha :) 
dugaan tuhan beri untuk aku .
terkejut je terus dapat berita burok :( ohgod.aku tak kuat .air mata terus jatuh.
dia jauh.sebab tu dia berani buat semua ni .ya Allah .tolong .
berat untuk aku percaya .tapi semua tu adalah benar :( bad bad bad and bad .
terus aku g ambik wuduk dan solat .lepas tu aku rasa tenang sedikit.
terima kasih ya Tuhann .*bukan pura2 yaa !
sampainya hati dia.hmm.semalam aku ade big problem sikit dia taknak bantu .
Tuhan kirimkan lah aku.kekasih yang baik hati .yang mencintai aku apa adanyaa .hmmmmmm :(
yayaya ~ aku memang tak same mcm orang laen.berbeza sngat.yee aku tahu :(
kehidupan aku tak mcm orang laen.happy.tapi aku tak.ye saye tahu itu.
ya Allah.tolonglah kuatkan aku seperti mane ibu aku .amin :)



rajinya dia membaca :D thnxs love ♥