i'll try

hurm hai guys ;)
perlu ke tidak ye? tapi saye rase perlu sangatsangat :') 
saye rase mcm nk ubah sikit yea care hidup saye sekarang dan akan datang .
taknak same mcm dulu dah :/
sbb lelaki yg saye knl dan saye berkenang hati dgn mereka semua girl yg mereka pilih terbaik n sopan sngt ,suke tgk dyeorg hmm :/
saye pon nak macam tu :'( God .please bgi ruang untuk aku berubah .
hmm for sape sape yg knal aku sebelom nii.tolong jgn kcau aku.aku betol2 nk berubah
jgn samekan aku dgn yg dulu ok :/ i mean agak nakal la.takde la sampai sesat sngt :)
ok sorry lah lepas ni klau saye agak laen ye. mmg betol nk brubah
and pika skrg xsame mcm dulu .senang dperbodohkan dan blablablabla .
n aku dh jumpe kot yg terbaik untk aku .so aku kne berubah untk dia :)
sorry again .im changed :'(

rajinya dia membaca :D thnxs love ♥