new life


whatsupp blogger?

hahahaha long time no post no update kann? hahahaha

taktahu lah nk ckp ape :/ missyouguysdamnmuchokay!!!
kehidupan me now change.kdg2 happy,kdg2 tak.
haa gitu la.....hmmmmmmmmm
sakit hati tu.mmg wajib lahh hmmmm aku benci dia sngat2 Ya Allah :(
knpe dia slalu je nmpk dpn mata aku nii.tolonglah.tknak tgk dia lagiii :(
masa dia tkde.aku boleh dh nk lupa dia,tpi dia muncul blik
Ya Allah. kuatkan lah aku nii.lupakan dia !!!
ye.luaran aku mmg kau nmpk ok.tpi dalaman tuhan je tahu
aku belom jumpe lgi someone yg boleh buat aku lupa dia betul2
smua jantan mmg brengsett.aishhhhh
lagu blogger sy nii.sayu semacam je.aishhh aishhh. Hehehehe.
my favourite song all time :')
k.end here. byee.




#anything search me at Twitter okay guys? @pikamomoko

rajinya dia membaca :D thnxs love ♥