b .sayang mu !


hoi phmy ! rindu mu ah b eh .
hari-hari date tapi rindu g ? anehh .ke mu bomoh aku b eh ?
hahaha :D im joking sayangg .
ma cakap tadi mase hntr pembalut meje polka dots ow .mu mengelaboh skli .wanee b eh ?
haha ,siann mu .ma cakap ,bakpe yang jambu ngat phmy naek MYVI PINK
selokk aku suke .hahaha :D doh ah ade bear mashimaro bunyi *tetttetttett .haha 
mu lain b dari yang laen .dopahu bakpe ? bakpe ah ? aku pun naek herann
mu bli makanan ke aku ,to4 laa dan sampai hantar aku klinik ? kenape ye b?
tapi .aku terima kasih gilegile babi ke mu b .banyak gile mu hbis bdo pitis mu ke aku :(
oke .sekarang aku sayang kamu sorg sahaja .tiada yang lain .percaya ?!
ye memang pun .sbb ma pun dapat terima kau slow2 .sebab kau yang amat peramah .
hahha :D kau langsung tiada perasaan dan rasa malu .jengg goh mu b .haha
sumpah mu baik dan dop galok .wee .aku suke itu :)
mu tahu aku xsuke galok2 tu mu diam je kan ?sayang b ! muax :*
mu tahu kan aku mahall ?haha .mu heran anyaa bakpe aku terima mu .
berat laa :P aku terima sebab mu baik sangatsangat sayangg oi .
aku suruh mu wat FB mu jawab gnie op 'soryy aku bute IT ' haha bdo mu b !
ikut mu ah b ehh .mu beso dohh .hhaa
okayy :) enough .nak cerita pasal kau memang tak akan habis kot :D
ape yang penting mu tahu b .aku sayang mu ! faham ?!
good2 .hee
ILOVEYOUU ! *rndu ade gok skit2 :D haha ♥ 


rajinya dia membaca :D thnxs love ♥