selasa yang hebat :D



wah wah ,pagi tadi saya bangun lambat meyh untuk ke sekolah :D
hehe kejut2 dah pkul 6:40 a.m ,gile palee haha
siapa nak hantar aku ke sekolah ? mak sibuk dengan adik2 dan ayah leperr x lyan sbb slah sndri bangun lambat haha :D ,oke okee
aku ke tandas dengan begis dan marahh .ohmyy ! tudung tidak bergosok lagi
jam sudah menujukkan 7:20 a.m ,shittt !
okay ,aku pun sudah siap untuk ke sekolah :) jam menujukkan pukul 7:25 a.m
aku pun call mytetetettt ,dia pun angkat dengan suare tengah tidur .sian dy :( maaf sayang
aku pun cakap 'bangun2 ,tlg hntr aku g sklh jap,please2 b ? '
dia pun cakap 'hm ok,jap nehh ,gosok gg lu dan bsuh muka jap '
ye pun mari dlam jam 7:38 a.m .tanpa mandi dengan boxer haha 
sian baby i :) tapi takpee ,nsib baek ade dia ,klau tak .mmg tak g dah sklh uh :D
thankyou veryvery muchh sayang
sampai je depan sklh aku ,dia buat gile nak masuk sampai dalam
gilee goh mu b * haha ,aku pun cakap .takpayah ,terima kasih je :)
diam pun bagi satu *muahmuah kat dahi :D hehe
masuk sklh dengan tersenyum lebar sampai ke dalam kelass hahaha

p's : alebiuuu fhmy hezrin 


rajinya dia membaca :D thnxs love ♥