wednesday :)


hello people .how are you today ?
i'm good and so happy today
okayy ,hari ini saya sangat sangat bagus :D
sebab,pagi tadi saya bangun tidur tanpa di kejut oleh ibu
dan saya turun awal untuk menunggu bas sekolah saya datang .hehe
sampai sahaja di sekolah ,saya menunggu kekasih hati saya iaitu maya :D
maya pun sampai ,kite orang berjalan bersama-sama ke kelas ,hehe
okayy ,lepas itu saya ke perhimpunan rasmi ,
ada perkara yang amat membabikan berlaku apabila 
cikgu menarik saya ke hadapan kerana saya banyak bercakap ketika berada didalam barisan ,haha
kesian saya kan kan ?babun betul,sedangkan kawan saya YANA cakap potpet2 tak kena pun ,
hmm nevermind :)tak kisah pun ,small matter hhahaha


beban oh beban 

tadi kan cikgu BM saya ,bagi kerja tak banyak mane laa
boleh tahan sampai nak tercabut jari ,adoii
lepas tu cikgu2 laen masuk ,tanpa bagi kerja 
weeeeeeee ,sukenyee aku haha
cikgu gilee pun masuk dan marah-marah ,ahu bnde sekali
bolok apah orangg ,
lepas tu ,mase lepas rehat sume cikgu masuk dan bagi HOMEWORK!
waaa babi laa ,sampai labuh beg sklh .haha
okayy takpe ,demi kejayaan ku jugak :D hahahhahahaa

okayy cukup :) time to sleep ! wee wee
byebye people !
*muahmuah ,


rajinya dia membaca :D thnxs love ♥